potter5

Alla inlägg under mars 2015

Av Johanna Andersson - 30 mars 2015 15:00

Oj vad tiden gått ser jag. Det har kännts så tråkigt att blogga om alla tråkigheter som varit- Men nu så sätter jag lite fart igen. Jag vet inte tanken med min blogg ännu, från början skrev jag bara ac mig vad som jag kände efter olyckan. Men nu känns det som om jag bara vill skriva GOD saker och roligt, det som kan glädja någon, om inte annat mig själv. Mitt FC konto har jag tagit bort



Min rehab går frammåt, träning 2 ggr i veckan. Jag börjar kunna gå och stå "halvnormal" Det är nu tre månader sedan det hände oh jag hoppas att resterande 3 går fortare än tåget:)


Jag skall göra om bannern en aning- och så har jag tagit upp min nikon systemkamera och skall börja plåta lite igen.

Nu rullar vi på i den positiva andan

Kram Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards